time moving so fast. :(
A smile can change the world: Day 9 (7 jUne)

Day 9 (7 jUne)

Bangun jam 8 lebih lar …

Then p breakfast .. hahaahha …

Pas to x ingat udah apa aq buat …

t.hari udah aq sambung wat foLio …

tinggal muka depan lagi …. Gunting2 news ne…

Dengan bangga nya aq mengatakan folio muEt ..

Aq suDah siap …. Hahahahha … silly me…

Then petang to tengOk2 tv …

mO tunggu maLam ne , x sabar tengOk gLee …

Sbelum tengOk glee aq tengok ParenthOOd duLu ..

tO pun syOk juGa , then jam 0900 pm tengOk gLee …

Cerita malam ne yg pr0m punya ..

Cantik ne Rachel .. aq suka dea .. heheheheh …

Kesian aq ma c Kurt ba.. ada kr dea kena undi jam Prom Queen…

maLu bad ea terus … Kan dea lelaki wlupun dea Gay …

aw pity Kurt …. Blaine ( ngam kr ejaan ) ..

handsome oO dea… me likey … :P :P

jam 1000 pm p mandi n besiap2 mo tidur udah …

x sedar jam berapa aq tetidur ne …

hahhaahha … best ba …

the end for day 9 …

thanks for reading …

No comments:

Post a Comment